Tema: Re: krize 2
Autorius: MumZer
Data: 2011-08-09 23:28:18
spekuliantai anksciau islygindavo laike paklausa ir pasiula
pvz rudeni, kai grudu buvo dafiga - spekuliantai pirkdavo pigiau. bet
pirkdavo ir tokiu budu sukeldavo pertekline paklausa
pavasari kai grudu nebudavo - spekuliantai parduodavo, bet aisku
brangiau. bet visgi parduodavo.

dabartiniai spekuliantai - nebent stambus.
o smulkus - tai loteriju losejai. nes niekada nezinai kada bus margin
call, arba tapsi "ilgalaikiu investuotoju"

investuotojas - tas kuris mato didesne tam tikros vertybes verte nei
kiti. jei jis geras - tai jo vertinimas su laiku tampa realybe.

investuotoju tipai beje buna du: strateginiai ir finansiniai
pirmieji mato didesne verte ir perka versla su mintimi toliau daryti
versla ir gyventi is verslo
antrieji - mato, kad dabartine verte yra per maza (ju nuomone) perka
versla su mintimi ji perparduoti veliau. pataisius padeti ar nupiesu
gerus finansus (cia jau nuo sugebejimu ir veiklos ypatumu priklauso)

gero spekulianto kreive: +5 -3 +5 -3 +5 -3
gero investuotojo kreive +1,5 +0,5 +1,5 +0,5
spekuliavimas  - is principo didesne rizika ir svyravimai. na ir
tikimybe gauti didesni pelna

as is variantu:
50/50 tikimybe gauti +30% arba -5%
VS
100 tikimybe gauti +10%  (ok, ok.. ne 100%, 99%)
rinkciaus pastaraja