Tema: Re: krize 2
Autorius: Vasaris
Data: 2011-08-11 00:22:26
"Ričardas Čepas" <rch+ng@online.lt> wrote in message news:j1mvo6$lqe$1@trimpas.omnitel.net...

> SSSR karo Afganistane pradžia, krizės, dviženklė infliacija, dar ten
> kokių priežasčių buvo, nežinau aš tų istorinių laikų. O kai pradeda visi
> masiškai pirkti, panika maitina pati save, nes visi mato kad pinigai
> nuvertėja aukso atžvilgiu, bėga ir perka kol dar kaina nepakilo, ir
> džiaugiasi suspėję "pigiai" nusipirkti. Paskui ateina laikas, kai pas
> visus pinigai pirkimuui baigiasi, skolinti irgi, nes perkama ir už
> skolintus, o skolas reikia grąžinti, prasideda tas pats procesas, tik į
> kitą pusę.

Jop tvai rogės. Mane stebina nesugebėjimas matyti giliau nei juoda ant balto. Pasitikėjimą galima kotiruoti tik ant vieno rodiklio - sugebėjimo adaptuotis. Kuo geriau sugebi adaptuotis, tuo didesnis tavo reitingas. Ne aukso, ne šikpopierio, ne kažkokių išvestinių rodiklių. Nes šitą "apskaitą" naudoja evoliucija. Neskundžiamai. Ji visiškai indiferentiška periodinei elementų lentelei, atominei masei, psichikos būklei, idealams ir pan.