Tema: Re: Ar kam pavyko prikelti WnMail po rudens updeito?
Autorius: shadow
Data: 2017-10-31 00:05:20
2017-10-30 23:49, Caponi rašė:
>  Sakyčiau taip - googlink, arba pamėgink perinstaliuot kompą nuo nulio,

	-bandau... Beda tik,kad metams i pabaiga darbu tiek,kad miegui belieka
4-5 val,tad info paieskoms kudi savaitgaliai. Kompas nuo
nulio-numatyta,tskant paskutine galimybe. Kol kas vis tikiuosi
isbrist,bo del tos pacios laiko stokos sutvarkymas pareikalautu marias laiko

> pratinkis prie TB - principe aš po kelių dienų vargų dabar jau kuris
> laikas naudojuosi tuo TB ir neturiu labai prie ko prikibt, yra kai kurių
> smulkmenėlių, bet tikrai naudotinas daiktas.
	-pratinuosi. Ir jau nebe 1 karta. Nu nelimpa nors tu ka. Butent tos
smulkmenos labiausiai ir erzina. Atrodo mazmozis,o kokia nesamone. Vis
raminuosi,tikiuosi persilauzt,bet kol kas tik vis labiau pykdo. Kuo
labiau bandau kazka pakeist,prisitaikyt savo poreikiams-tuo sudiniau
gaunasi. Tenka sugrIzt prie istaku...