Tema: Re: Ar kam pavyko prikelti WnMail po rudens updeito?
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-24 00:44:03
Blyn, kažkaip mes nesusišnekam. Mirė WM, t.y. Windows Mail, panašu, kad
jau galutinai, jei kas labai labai nepasistengs.
WLM, t.y. Windows Live Mail, veikė iki šiol ir vis dar veikia su
paskutiniu Win10 updeitu (asmeniškai instaliavausi ir "žaidžiau" su 2009
ir 2012 versijom ant paskutinės Win10 laidos). Ir tikėtina, kad dar
ilgai veiks, bo jam yra normalus oficialus pilnavertis installeris.
OE iš runasxp projekto irgi dar veikia. Negaliu garantuot, kad Win10
updeitinimosi procesas jo nenulaužia, bet faktas tas, kad ant paskutinio
FC updeito jis susiinstaliuoja ir pasileidžia (pats asmeniškai
bandžiau). Bėda tik tame, kad installeris ten "samapalnas" ir
perspektyvos to daikto gana miglotos.
Kas link TB, tai darbui su binarais kaip ir reikalingas vietinio newsų
veikėjo pagamintas addonsas, pamėgink, gal padės -
https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/join-ng/

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/