Tema: Re: Ar kam pavyko prikelti WnMail po rudens updeito?
Autorius: shadow
Data: 2017-10-23 23:00:42
Tai tame ir beda,kad ilgai naudojau WLM ir jis man visai
 tiko/patiko. Bet kai tik ms paskelbe,kad raukia ta
 reikala-numiro. Persimeciau ant OE6,o vakar ir tas
 nusprogo.
Visa vakara bandau prikelti tiek viena,tiek kita-be sansu.
Pabandziau TB - binaru nemato. Prisiminiau net kadais bandyta ir
 newsuose rekomenduota xnews-perkuns,kad painus,uzsiknisau
 nustatinet.
Neviltis  :-(

--
shadow