Tema: Re: Ar kam pavyko prikelti WnMail po rudens updeito?
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-20 08:52:54
Jokių IMAP'ų. Mailas, kaip ir visi kiti failai yra mano ir tik mano, jis
pasiimamams per POP3 ir visi laiškai gyvena tame kompe, kur jiems priklauso
ir tuose folderiuose, kuriuose aš noriu, bent jau taip buvo iki tol, kol
naudojau teisingas pašto programas, pradedant OE ir baigiant WM :-)
Kas gausis dabar - pamatysim neužilgo.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

"Laimis"  wrote in message news:osbmii$35e$1@trimpas.omnitel.net...

Caponi rašė:
> krūvos accountų pririšimas prie vieno
> komplekto Inbox/Sent/etc... folderių, mokėjimas tvarkingai padaryt

Šito, tai aš nelabai suprantu: koks patogumas viską (ypač iš skirtingų
ir dar IMAP paskyrų, kuriose ir taip atskira/atsieta folder'ių
struktūra ir iš kurių laiškai paprastai niekur neperstumdomi) suvaryti
į vieną Inbox'ą ir paskui ten makaliotis per kokią paskyrą kas čia ką
atsiuntė? Bet įmanoma/veikia, jei tik reikia. Tokie folder'iai, kaip
Sent/Archive/Drafts/Templates lengvai suplaukia į norimą folder'į
(nurodant kiekvienai paskyrai 'Copies & Folders' norimą vietą). Į
vieną Inbox'ą[/SubFolder'į] iš skirtingų paskyrų gali suvaryti per
filtrus: Tools->Message Filters; Match all messages; Actions: 'Move
Message' ar 'Copy Message To' (ir po to potencialiai 'Delete
Message'), plius gal dar ir paspalvinti tą pervarytą laišką kaip nors
temiškai ('Tag Message').