Tema: Re: Ar kam pavyko prikelti WnMail po rudens updeito?
Autorius: Laimis
Data: 2017-10-20 05:21:06

Caponi rašė:
> WLM išvis totalus nesusipratimas, bent jau mano porą dienų kankinta
> 2012 versija, iki tokių smulkmenų kaip grupavimas net nedaėjau...

Tai — esmingiausias dalykas, kuris buvo ir, panašu, liko *totaliai*
suknistas (berods ir aš tą pačią versiją prieš keletą metų knibinėjau)
Elementaraus threading'o nebuvimas, invalidus grupavimas: kai temos
post'ai šakojasi (kuria naujus/atskirus thread'us) ar šokinėja
(in/out) iš/į thread'-o/-ą kaitaliojantis subject'ui, arba, kai
susijungia kelios skirtingos temos su tuo pačiu subject'u į tą patį
thread'ą, kai neįmanoma vaizdžiai matyti (apart paliktų citatų), į
kokį post'ą kas reply'ina.
Ignoruoti *standartinius* 'Message-ID', 'In-Reply-To', 'References'
header'ius, kai jie pateikiami ant lėkštutės ir elementaru iš jų
sukonstruoti pilnavertį thread'ą/medį (tuo labiau, kad WM/OE tą jau
mokėjo; code reuse), man buvo visiškai nesuvokiamas marketinginis
sprendimas.

> OK, bet ne jame esmė) - laiškų saugojimas Maildir formatu (kadaise
> TB taip nemokėjo, dabar jau lyg ir yra tokia opcija, nors kaip
> suprantu, dar ne iki galo išbaigta),

Turėtų patenkinamai veikti; būklė tokia:
https://wiki.mozilla.org/Thunderbird/Maildir

Tikėtina, kad užsirautum ant bug'ų (ypač edge-case'inių), bet tuomet
tik daugėja šansų juos ištaisyti, jei praneši (that's how it really
works).
Jei visiškai nenori į tai veltis, tai geriau pakentėti su mbox'u dar
kokius metelius.

krūvos accountų pririšimas prie vieno
> komplekto Inbox/Sent/etc... folderių, mokėjimas tvarkingai padaryt

Šito, tai aš nelabai suprantu: koks patogumas viską (ypač iš skirtingų
ir dar IMAP paskyrų, kuriose ir taip atskira/atsieta folder'ių
struktūra ir iš kurių laiškai paprastai niekur neperstumdomi) suvaryti
į vieną Inbox'ą ir paskui ten makaliotis per kokią paskyrą kas čia ką
atsiuntė? Bet įmanoma/veikia, jei tik reikia. Tokie folder'iai, kaip
Sent/Archive/Drafts/Templates lengvai suplaukia į norimą folder'į
(nurodant kiekvienai paskyrai 'Copies & Folders' norimą vietą). Į
vieną Inbox'ą[/SubFolder'į] iš skirtingų paskyrų gali suvaryti per
filtrus: Tools->Message Filters; Match all messages; Actions: 'Move
Message' ar 'Copy Message To' (ir po to potencialiai 'Delete
Message'), plius gal dar ir paspalvinti tą pervarytą laišką kaip nors
temiškai ('Tag Message').

> combine/decode newsuose. Plius pas TB dar ten visokių smulkmenų
> buvo, kurių dabar jau tiksliai nebepamenu, pvz., kažkokių niuansų
> buvo su inline paveiksliukų rodymu. Nu bet bala nematė, kaip
> sakiau,

Combine & Decode analogas:
https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/join-ng/

O visa kita, tai prie visko (smulkmenų ir ne) teks priprasti.