Tema: Re: Ar kam pavyko prikelti WnMail po rudens updeito?
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-19 08:33:36
Žodžiu, bybienė su elementaria mailo/newsų programa, šiandien dar pamėgisiu
kažkokį tokį reikalą - http://www.oeclassic.com/ , jei irgi bus š, tada kad
ir per sukąstus dantis, matyt, reikės TB naudot, nors man jis niekaip nelipo
per kelis bandymus, bet bent jau veikdavo prognozuotinai...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

"zZz"  wrote in message news:os9d4f$acm$1@trimpas.omnitel.net...

++
WLM nuo pradžių nesuėjo. Griausmapaukštį po Bronco rekomendacijų bandžiau
kelis mėnesius patvirtint, bet nu shift+del jį.