Tema: Re: Ar kam pavyko prikelti WnMail po rudens updeito?
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-23 07:58:46
Nu tas aprašomas fixas "Flaw 1" yra apie defaultines signatūras,
addonsui tas negalioja, t.y. jis visiškai ignoruoja gimtuosius TB
nustatymus.
Su identičiais idėja (pas OE jos biškį kitaip veikė, tai dabar į jas net
dėmesio neatkreipiau :-)), ačiū, bet panašu, kad kol kas tuo klausimu
patogiausias sprendimas yra QuickText addonsas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/