Tema: Re: Ar kam pavyko prikelti WnMail po rudens updeito?
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-23 22:36:48
OE ir WM neveikia.

O WLM veikia, jei jau šnekėt apie jį, tai 2009 man gerokai labiau patiko
nei 2012 ir realiai juo visai patogiai galima naudotis - man užkliuvo 2
momentai - atskiri folderių rinkiniai kiekvienam pašto accountui
(neaktualu, jei naudojama tik newsam ir/arba 1 mailo accountui), kas
dalinai sprendžiama QuickViews pagalba ir toks savotiškas neperskaitytų
laiškų žymėjimas. 2012 versijoj su folderiais tos pačios bėdos,
žymėjimas geras, bet ten dx visokių nelogiškumų ir gliukų (nors turiu
pripažint, kad paprasti konfigai (nu ten su vienu ar max 2 mailo
accountais ir be jokių newsų) ne vienas netolimoj aplinkoj puikiai veikia).

TB šiaip veikia (nors šiandien jau vieną gliuką pagavau - nenorėjo
niekaip laiškas būt pertemptas į reikiamą folderį, padėjo TB restartas
:-)) ir viską mato (praktiškai su binarais kol kas nebandžiau nieko
daryt, bet teoriškai turėtų viskas vienaip ar kitaip veikt :-)),
pasipisus dieną - kitą ir perpratus šito opensourcinio frankenšteino
"logiką" visai netgi įmanoma gaut padoriai veikiantį rezultatą (aš nieko
kito apart OE ir WM ilgesnį laiką nesu naudojęs per visus savo >20 metų
draugystės su Windowsiniais kompiuteriais, bet po 3 dienų intensyvaus
maigymo TB kaip minimum nebeerzina :-)).

Žodžiu, mano rekomendacija - pradžiai pabandyk WLM 2009 ir 2012, yra
nemažai šansų, kad pasirodys vartotina alternatyva su minimaliom
pastangom. Jei ne, tada teks pavargt su TB :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/