Tema: Re: NAS (cloud+backup+htpc)
Autorius: benamis
Data: 2017-07-27 15:14:01
O ko ten nesisukt? Kaip ir minejau, namu nas'ai didziaja dali idlina.
Backupas is tokio raido - vien read operacijos, tai kas ten turi byret? Bet
jeigu jau tokie klausimai kyla tai spare diskas i sistema arba ant lentynos?
Bet tai iskart babkes ir ar tikrai cia jau snekam apie namu nas'a?:)

"Dainiushas"  wrote in message news:olckbq$bm3$3@trimpas.omnitel.net...

klausimas kol pakiši naują kiek dar be redundacy suksis viskas :)