Tema: Re: NAS (cloud+backup+htpc)
Autorius: Sniegas
Data: 2017-07-26 21:26:19
Taigi aš jau tamstai parašiau - QNAP TS-453A. Viskas yra, ko tamsta
pageidauji. 2 HDMI, palaikantys 4K, 5 USB 3, ir visa kita. Aš turiu
TS-253A - dviejų diskų.
https://www.qnap.com/en-uk/product/model.php?II=212&ref=product_overview

"MumZer"  parašė naujienų news:ol830a$ibi$1@trimpas.omnitel.net...

mhm.. ir 200w 24/7/365 kas daugmaž atsistos į 190€/metus :)

dėl to ir noriu NAS, su viltim tilpt į 20w 24/7/365