Tema: Re: NAS (cloud+backup+htpc)
Autorius: MumZer
Data: 2017-07-25 20:33:53
nu, ir tada puses metro aukščio dežę statyt, kad 4xHDD sulįstų:? )

o atskirus įrenginius kur - į spintos lentynas? :) fengšui faktorius
šiaip groja, bo jau ir taip mėtosi nenaudojamas USB2 išorinio disko
dėžė, eTrayz, xtreamer (nes padla x265 neberodo).

dar yra laptopas su e8400, bet be usb3

prasidėjo viskas nuo to, kad pažįstamas pasikūrė seafilecloudą su RPi
(2/3 nžn) ir 1TB 2,5" disku.

tik mano poreikiai vietai ir greitaveikai kiek kitokie :)

P.S. galiu ir su linuxu pasikrušt, jei verta. bet tik jei verta :D