Tema: Re: NAS (cloud+backup+htpc)
Autorius: MumZer
Data: 2017-07-26 11:33:48
čiurikai man nepatinka. kita vertus, man per visą mano trumpą laiką tik
vienas diskas buvo pradėjęs krėsti bajerius (WDgreen) ir tai laiku
pastebėjau ir dabar naudojamas tik filmams ir kitiems nesvarbumams.
RAID1 svarbiem ir RAID5 nesvarbiems būtų logiška, jei diskų būtų daugiau
(6-8), bet tiek nebus.
kažkiek į temą:
https://community.spiceworks.com/topic/262196-one-big-raid-10-the-new-standard-in-server-storage

Po patarimų ir diskusijų matau kad geresnis eurų panaudojimas būtų 2 pigesni
4 diskų NASai be navarotų ir vieną iš jų kitam mieste pas gimines pastatyt
ir tegu ten backupinasi :D

"MRT"  wrote in message news:ol9jib$r9c$1@trimpas.omnitel.net...

> 6 turėjau galvoje prie esamų 3x6TB dar pridėt 6TB
> daugiau nei 4 diskams ateinantiems 5 metams poreikio nematau.. fermos
> nedarysiu, draugams backupui vietos nesharinsiu :D

Pagalvojus apie 3*6TB RAID5 perdaryma i 4*6TB RAID5 kazkaip
man kyla mintys apie 2*8TB RAID1, o prireikus - papildoma 2*8TB RAID1.

RAID5 prie tokios dideles talpos disku siek tiek pavojingas,
t.y. smigus diskui rebuild'o metu ilgokai ciurikus laikyt,
kol vyks rebuild ir vel galesi jaustis ramus del 1HDD smigimo.