Tema: Re: NAS (cloud+backup+htpc)
Autorius: benamis
Data: 2017-07-26 09:17:16
o tas rasbery pi3 patrauks full HD jeigu per wirelessa jamtu is samba sharo?

"efka"  wrote in message news:ol9bsj$he1$1@trimpas.omnitel.net...

2017-07-25 19:44, MumZer rašė:
> Poreikiai yra:
>
> - svarbių duomenų iš poros kompų backupai (4+1tb)
>
> - filmų/serialų talpykla (vienintelė versija būtų NAS)
>
> - x265/HEVC žiūrėjimas (hdmi>receiver)
>
> planas dėti 3x6TB (RAID5) su mintim jei reikės dar 6 priklijuot
>

> yra kur skylių logikoj?

Tik vienas patarimas- vietoj trečio punkto pasikabink prie savo teliko
Raspberyy PI3 su kažkokia hptc distra ir bus tau laimė...

Daug aš žaidžiau su savadarbiais nas/hptc sprendimais, bet nieko nėr
patogiau kaip kad nasas daro naso darba, streamina tavo media ir pan
stovedamas kazkur sandeliuke/po stalu/pas uosviene...
Na o maziukas raspberis sedi tiesiai uz teliko ir daro kas jam
priklauso- rodo tavo media is tavo NASo..

P.S. mano paskutinis labai ant greito pasidarytas setupas- NASas su
kruva hddd,distra- openmediavault (ten sudėliota viskas kas man tik
reikalinga- pakurtas Plex serveris, ftp,www,tftp,samba,torentai...)
plius toj pačioj dėžėj sukasi namo kameru DVRas (Zoneminder) ir dar kai
kas..
O prie teliko prisegti raspbery su Rasplex distra- rodo ir vargo nera..

IMHO