Tema: Re: NAS (cloud+backup+htpc)
Autorius: MRT
Data: 2017-07-26 00:29:45
> celkos G530 ar panašiai, SSD, 4GB RAM. Tipo NAS ekvivalentui reikia
> daugiau? :)

nu koks J3455 su 1*SSD suestu dar truputi maziau..
siek tiek primirsau kiek man W issimatavo su celkos G530 ir pan.
surinktukai kiek itartini su tais salyginiais PSU su 80Plus..
Ir matkiu power saving'o nesmaugiau .. labiau defaulta ar off..
kazkiek sudinokai man tas el. riebuvo matuoklis rode..

Beje, mes apie ta pati.. ar NAS'as ar kompas - idle
labiau kokius 20W +/- 10W be HDD bus .. nu ner taip,
kad jei kompas, tai elektros gaunas 200W*24*365=dx
Na ir tie HDD salyginai W-kapeikas eda.. nepamenu, kokius 5W/vnt?