Tema: Re: patarimo del tylaus korpuso
Autorius: Bronco
Data: 2017-07-08 19:40:04
On 2017-07-08 19:22, YZF wrote:

> Kaip matau neesi susidures realiai su 9dBA jeigu rasineji sitas pievas.
> Tu geriau nesigincyk o pabandyk pasiklausyti gyvai butent tokio 'garso'
> ir suprasi kad bendrame kambario fone sitos dalykas visiskai nesigirdi.

YZF'ai, tau teksto suvokimo kursus reiktų praeiti, kur tu matai, jog aš
teigiu "kad 9dBA" yra girdimas triukšmas? Kur?

Parašiau, jog teoriškai tai vis tiek nėra tyla, o hibridinio PSU 0dBA
yra ir praktiškai ir teoriškai tyla ir akcentavau labai svarbų dalyką -
dulkių siurblio efektą.

Neišsigalvok nesąmonių, nes pats nesugebi teksto suvirškint.