Tema: Re: patarimo del tylaus korpuso
Autorius: Bronco
Data: 2017-07-07 23:59:12
On 2017-07-07 20:35, Caponi wrote:

> Visai nebūtinai, yra ir normalių korpusų, kur maitblokis viršuj :-)

Iki šiol dar įmanoma tokius surast, bet ar apie tokį kalbam?

> Visiškai teisingai. Todėl jei sistema nėra visiškai pasyvi, tai kelių
> šimtų rpm greičiu besisukantis maitblokio ventiliatorius nebus
> didžiausias triukšmo šaltinis,

Iki šitos vietos true.

> o aušinimas bus žymiai geresnis, nei
> pasyvaus PSU ->

Aš kalbėjau tik apie active vs hybrid, o pilnai passive temos net
neliečiau. O jei kalbėti apie active vs hybrid "defaultinio" keiso
dizaino kontekste, tai bendras pc aušinimas nuo PSU visai nepriklauso,
nes PSU pasiima orą iš keiso apačios ir atiduoda per keiso šikną laukan,
nepriklausomai ar hibridinis ar active. Skirtumas tik tas, jog active
dar dulkių privalgo, todėl ilgainiui dėl to gali iškept, kad ir koks jis
tylus būtų.

O dėl "teisingų" active PSU tylumo bendrame pc triukšmo fone, tai aš
neturiu jokiu pastabų. Taip, 300-600 rpm prie tokio fan dydžio yra
absoliučiai negirdima. O jei dar ir keisas būtų "seno" dizaino, tai toks
PSU yra absoliučiai teisingas sprendimas, bet jei PSU statomas pa
default apačioje, tai labai labai yra rekomenduotinas hybrid psu variantas.

> daikto tarnavimo laikas grynai tuo požiūriu (gedimas
> nebūtinai gali atsirast dėl temperatūrinio režimo) gali skirtis kartais.

O kartais skirtumas būna ženklus, t.y. "yra geras PSU vs nebebėra gero
PSU" :] Turiu stalčiuje sudegusi Corsair HX PSU, kuris kaip tik sudegė
dėl to, jog šeimininkas visiškai nesirūpino apatinio dulkių filtro
valymu ir per 2,5 metų jis sudegė. Pradėjus aiškintis, paaiškėjo, jog
šeimininkas net nežinojo (pamiršo/negirdėjo), jog keiso apačioje yra
dulkių filtras, kurį reikia valyti :)