Tema: Re: patarimo del tylaus korpuso
Autorius: YZF
Data: 2017-07-03 17:46:12
As tau pasakysiu is patirties, nes man aktualus tokie dalykai (man
svarbu zero-silence, bet as nenaudoju videskiu):

Didziausia garsa sukelia ventiliatoriai. Jeigu pavyktu ju
kieki/skaiciu/apsukas sumazinti, tai butu didziausias efektas. Geriausia
ju atsikratyti, bet jeigu nesigauna tada keisti i dideli ir leta. Turi
ziureti koks sukuriamas oro srautas ir kuo mazesnis dB lygis kad butu.

< 9dB jau yra tylu.

Antroje vietoje, korpuso tildymas. Joks korpusas tiesiai is gamintojo
nebus tylus. Vieni daugiau kiti maziau bet is esmes visi vienodai
sudini. Daroma taip: perki korpusa pas kuri atstumas nuo isoriniu skardu
ir vidiniu konstrukciju kuo didesnis (na ~2cm geriausia). Ir tada
apklijuoji visa korpuso vidu su specialia garsa slopinancia medziaga.
BET ji turi buti minimum 1cm storio. Visos tos 3-4mm tai yra sudas ir
naudos nulis. Geriausia imti 1.5cm storio. Efektas esminis ir buna
akivaizdiai tyliau.

Aisku dar vienas sprendimas, visa deze kazkur nukisti i kita patalpa ar
koki tai sandeliuka ar pan. Bet cia jau pagal situacija. Taip pat gali
kombinuoti pvz jeigu geimini tai uzsidedi ausines