Tema: Re: patarimo del tylaus korpuso
Autorius: Bronco
Data: 2017-07-07 20:26:09
On 2017-07-07 19:12, YZF wrote:
> Dabar paemiau Dark Power Pro 11 550W (isorines VGA nenaudoju), tai
> ~9dBA, kaip pats supranti, yra praktiskai tyla :)

Aha, "praktiškai tyla" :) Bet teoriškai tai visai ne tyla. O jei
paklausytum manęs, tai turėtum 0 decibelų, kas yra ir praktiškai ir
teoriškai visiška tyla :P Plius dulkių siurblio efekto neturėtum :)

RMi yra hibridinis PSU, kas reiškia, jog iki 50% galingumo jis neišduoda
anei jokio garselio.

O BeQuiet gamintojas jau seniai žinomas, tik niekad gyvenime jis manęs
nesuviliojo savo produkcija, nes jie realiai nieko išskirtinio pasiūlyti
negali. Tiesiog eiliniai kokybiški PSU ir tiek.

Pvz. į tavo turimą PSU gamintojas jau verčiau būtų vietoj 80PLUS
Platinum įdiegęs "hibridiškumą", nes man asmeniškai tai vienas iš
svarbiausių šiuolaikinio PSU privalumų. Nes kad ir 300-600 rpm sukasi
PSU karlsonas, bet jis vis tiek sukasi ir siurbia iš po korpuso dulkes į
vidų. O laiku nevalant dulkių filtrų (jei jie yra), iš viso gali
iškepti, nes jam kad ir nestiprus vėdinimas, bet privalomas. Jau yra tam
praktinių pavyzdžių. O hibridinis dulkėms abejingas. Būna po pusmečio
filtrą ištraukiu patikrint, o jis visiškai švarus :)