Tema: Re: patarimo del tylaus korpuso
Autorius: Bronco
Data: 2017-07-07 17:18:22
On 2017-07-07 13:27, Antanas wrote:
> Maitblokis (Corsair vs550) nesenai keistas ir kaip man pakankamai tylus.
> Triuksmas is msi gtx 1080 dvieju ventiliatoriu.

Maitblokis tokiai sistemai tai toks so so... Spėju, jog ir jis, geros
apkrovos gavęs, karlsoną paspartina gana rimtai.

Aš VS serijos corsair tik į ofisinį kompą dėčiau, nes jis iš principo
nėra kažkas super ir nėra visiškai tylus. Jei nori tikrai tylaus, tai
reiktų žiūrėti bent į RMi seriją. O su topinėmis video dėčiau
nesismulkinęs iškart RM850i, tada jis tau gal net išliktų absoliučiai
begarsiu ir GTX1080 po apkrovą varinėjant.

> Tik zaidziant pradeda triuksmauti, mazinti apsuku negaliu nes ir taip
> gpu temp ~75 laipsniu.

Na ir nekreipk dėmesio, jei tik žaidžiant. Pasigarsink kolonėles ir
nebegirdėsi aušintuvų triukšmo :) Nes jei užsispirsi, jog ir žaidžiant
neturi triukšmauti, tai padorus aušinimas vandeniu tau smagiai kainuos.
Kitų variantų nėra, nes visą sugeneruotą GTX1080 šilumą kažkur nuvest
vis tiek reikia.