Tema: Re: patarimo del tylaus korpuso
Autorius: Bronco
Data: 2017-07-05 20:41:48
On 2017-07-03 15:40, Antanas wrote:
> Sveiki,
>
> Reiktu patarimo del tylaus korpuso.
> Isidejus video msi gtx 1080 armor ir uzdejus grajus ant maximum
> neimanoma koks uzimas. pirma mintis isigyti gera, tylu kompo kortupa,
> pasiule NZXT H440, jis geras? kokios alternatyvos?

Norint suprasti kokiu keliu eiti, pirma reikia išsiaiškinti, kas ten pas
tave sukelia tą triukšmą. Nes jei kriokia video ar maitblokis, tai keisk
nekeitęs korpusus, triukšmas niekur nedings.

Dėl tavo video, ar čia ji kalta, aš abejoju, nes lygtais šitas armoras
moka stabdyti aušintuvus idlindamas. Ar taip?

O jei triukšmas būna tik žaidžiant, tai su šituo reikalu susitaikyk arba
nustok galingas video pirkti ;)

p.s. Koks PSU modelis? Nes smarkiai triukšmauti gali ir PSU, ypač, taip
smarkiai apkrautas.