Tema: Re: patarimo del tylaus korpuso
Autorius: YZF
Data: 2017-07-08 19:22:35

On 2017.07.07 20:26, Bronco wrote:

> Aha, "praktiškai tyla" :) Bet teoriškai tai visai ne tyla. O jei
> paklausytum manęs, tai turėtum 0 decibelų, kas yra ir praktiškai ir
> teoriškai visiška tyla :P Plius dulkių siurblio efekto neturėtum :)

Kaip matau neesi susidures realiai su 9dBA jeigu rasineji sitas pievas.
Tu geriau nesigincyk o pabandyk pasiklausyti gyvai butent tokio 'garso'
ir suprasi kad bendrame kambario fone sitos dalykas visiskai nesigirdi.

> RMi yra hibridinis PSU, kas reiškia, jog iki 50% galingumo jis neišduoda
> anei jokio garselio.
>
> O BeQuiet gamintojas jau seniai žinomas, tik niekad gyvenime jis manęs
> nesuviliojo savo produkcija, nes jie realiai nieko išskirtinio pasiūlyti
> negali. Tiesiog eiliniai kokybiški PSU ir tiek.

Netik. Jie yra TYLUS. Gal jie gamina ir tokiu kur visai be ausintuvo
arba jis nesisuka - nezinau, o ir tokio poreikio nera kai turi toki
kurio nesigirdi.

> Pvz. į tavo turimą PSU gamintojas jau verčiau būtų vietoj 80PLUS
> Platinum įdiegęs "hibridiškumą", nes man asmeniškai tai vienas iš
> svarbiausių šiuolaikinio PSU privalumų. Nes kad ir 300-600 rpm sukasi
> PSU karlsonas, bet jis vis tiek sukasi ir siurbia iš po korpuso dulkes į
> vidų. O laiku nevalant dulkių filtrų (jei jie yra), iš viso gali
> iškepti, nes jam kad ir nestiprus vėdinimas, bet privalomas. Jau yra tam
> praktinių pavyzdžių. O hibridinis dulkėms abejingas. Būna po pusmečio
> filtrą ištraukiu patikrint, o jis visiškai švarus :)

Gal ir gamina, nezinau. Bet visiskai be ausintuvo neapsieisi kompe, taip
kad jis vistiek bus. Nebent, toks kaip pas mane - HTPC, su 0 ausintuvu,
tada zero silence. Numeciau kampe ir sukasi 4 metus.