Tema: Re: patarimo del tylaus korpuso
Autorius: Zyza
Data: 2017-07-03 16:05:15
Iš patirties -
http://www.fractal-design.com/home/product/cases/define-series/define-r5-black
meh. Dabar rinkčiaus gal iš Antec, bet labai rekomenduoju pavartyt
http://www.silentpcreview.com/. Tik va dėl video... keista. Korpusas,
mano galva, esminio skirtumo nepadarys, jei tikrai video plokštė garsiai
dirba. Aš visada ieškau review'ų ir dbA prieš pirkdamas, nes teko
kažkada nesėkmingai siurblio garsumo videškę nusipirkt.