Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Caponi
Data: 2016-06-17 03:31:17
Nu paskutinėj (x60) ThinkPad'ų kartoj FHD matricos negarantuoju kad visos, bet bent dauguma atvejų eina IPS'inės, tai bent čia viskas OK, bet va kas man labiausiai nepatinka, tai patikimumas - taip, ThinkPad'ų labai nedaug pardavinėju paskutiniu metu, ale blyn toks jausmas, kad 90% broko pas juos - vieninteliai du mano matyti negyvi SSD - iš Lenovo, nepajungtas cooleris, parėjęs per ~mėnesį cooleris, neveikiantis garsiakalbis, va ant stalo E560 su tokia įdomia bėda - kai mobilka šalia guli ir gaudinėja SMS'ą ar pareina skambutis - ekranas mirksi (užgęsta-užsidega-užgęsta-užsidega) - zjbs spec efektas, tokio net pas visokius Anusus nemačiau...
Žodžiu, dabar aš ThinkPad'ų jau bijau (apie tuos visokius Z, G, B ir kokie ten dar išvis šneka neina), kitaicai galutinai supiso viską, kad liko paveldėta iš IBM'o... nors bendrai dar ne, nežinau kokiu pagrindu, ale bent Lietuvoj TP servisą vis dar atlieka IBM Lietuva, tai vat nors tokia paguoda...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/