Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Sniegas
Data: 2016-06-13 16:15:36
Taip, naudojau HP recoverį. Paleidus paprašė diskų arba usb, be jų nė krust.

"Laimis"  parašė naujienų news:njm30n$3hn$1@trimpas.omnitel.net...

Sniegas rašė:
> Jei jis ištrintų recovery particiją nepadaręs recovery USB arba DVD,
> tikrai neičiau. Nes tai meistro "pasodinimas ant adatos", kad kažkam
> atsitikus būtinai nešti jam ir mokėti pinigus už tai, ką gali pats
> pasidaryti. Recovery particiją reikalinga susikurti recovery media.

Dabar jau aš paklausiu: o tu tikrai esi matęs/naudojęs gamintojo
recover'į? Nes visos tavo kalbos apie recovery media darymą, tai šiaip
jau galioja standartiniam Windows OS Backup & Restore arba kokiam
ganmintojo recovery soft'ui, kas nieko bendro neturi su recovery particija.