Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Laimis
Data: 2016-06-17 02:08:09
Bronco rašė:

> Turiu T 540p su FHD matrica, tai ką aš žinau... Ekranas tai toks so so,
> tikrai T serijoje privalėjo būti geresnis. Privalumas iš jo nebent toks

Tai T540p gi su trimis matricomis ėjo. Visiems pagal kišenę: entry
1366x768, FHD ir 3K IPS (su deklaruojamais 350 cd). Tiesa ir 3K
apžvalgose nelabai blizga (~500:1 kontrastas, ~60% AdobeRGB).
Bet mano rodos baigiasi jau tų extra klasės laptop'ų extra kokybės
ekranų era, nes poreikis tokiais mažyčiais ekranais profesionaliai
dirbti, sakyčiau, nykstantis...
Paėmus palyginimui kokius naujausius/panašius Dell Precission'us (M2800,
M6800), tai irgi panašiai ir dar prasčiau (su spalvomis, matymo
kampais). Tik palyginus naujas M3800 sublizgėjo su QHD+ panele.