Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Bronco
Data: 2016-06-17 03:17:51
On 2016-06-17 02:08, Laimis wrote:
> Tai T540p gi su trimis matricomis ėjo. Visiems pagal kišenę: entry
> 1366x768, FHD ir 3K IPS (su deklaruojamais 350 cd). Tiesa ir 3K
> apžvalgose nelabai blizga (~500:1 kontrastas, ~60% AdobeRGB).

Tai nors ir su šešiomis skirtingomis, bet kas jiems leido FHD matricą
sušikti? :] Nes dabar tai juokinga darosi, paimi kažkokį Ideapad 500 su
FHD už 500 EUR ir šitą už 1000++ EUR ir pas abu matricos vienodos ar net
pas Ideapad truputį geresnė (primetus iš akies). Obidno odnako :)

> Bet mano rodos baigiasi jau tų extra klasės laptop'ų extra kokybės
> ekranų era, nes poreikis tokiais mažyčiais ekranais profesionaliai
> dirbti, sakyčiau, nykstantis...

Nereikia jokios extra kokybės, tiesiog nepadoru į topinį modelį tokį
lievą ekraną kišti. Ten realiai pravalas tikras. Praktiškai padedi
notebuką ant kelių ir nesugebi surasti galvai padėties, kad spalvos bent
kuriame ekrano kampe neplauktų. Tragedija. Dabar naudoju šitą Lenovo
pagrinde per RDC, nes kitaip akių gaila :)