Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-06-08 10:27:56
Ok, as gal netipinis vartotojas, bet pas mane namie (ka ant greicio
prisimenu):

Hardware:

Multifunkcinis - skaneris su spausdintuvu.
Chromecast

Softas:

VLC,
Picasa,
Chrome su kruva extension'u,
Skype,
Pašto klientas su keliais accountais,
Ofisas,
PDF vieweris,
Newsai,
Azuon,
Torrentai,
Dropbox,
Rar.

Tai tik dalis. Pas kitus, gal kitoks rinkinys,  bet teigti, kad visi namu
ukiuose gyvena vos ne su pliku OS - ganetinai drasu. Galima - bet ar verta.
Ir beje - daugeliu atveju defaultiniai nustatymai man netiktu. Tiksliau -
gyvent irgi galima, bet arba neisnaudociau visu galimybiu arba nezinociau
kuo rizikuoju (saugumu ar duomenu praradimu).