Tema: Re: Kaina - pavieniui, urmui, modernizavus
Autorius: Gintas
Data: 2016-06-08 09:15:42
Bus, jeigu galima:

Vadinasi eilinis vartotojas, gaves is tavo ranku nauja kompa, pastarajam pastrigus, netures jokios galimybes pasinaudot recovery programa. Jam beliks nuolankiai skambint tamstai arba panasiam isminciui, po ko seks kompo nuvezimas, parvezimas ir apciuopamu islaidu apturejimas. Uz dyka juk netvarkysi? Gal todel ir esi linkes ismest recovery particija, pavadines tai bereikalingu gamintojo balastu?

"Caponi" <caponi@caponi.lt> schrieb im Newsbeitrag news:nj7i2t$hm7$1@trimpas.omnitel.net...
Ne durniai, bet durniam (tiksliau ne tai kad durniam medicinine prasme, bet tiem, kurie kompų patys instaliuotis nemoka arba, kaip tu vadini "žiopliem vartotojam"). Iš tiesų tai civilizuotam pasauly toli gražu ne kas antras save kompiuterastu laiko, o ir tokios pagalbos, kaip įprasta pas mus, sunku sulaukt, ne taip ir paprasta rast, kas tau kompą pagal tavo pageidavimus pilnai suinstaliuos (ir aš šneku ne apie piratinius dalykus), tada tas recoveris ir praverčia, vis geriau nei nieko. Tačiau jei tik yra supratimas ar galimybė, tai nėra visiškai jokios prasmės ten po kokių metų atstatinėt sistemą su visais pasenusiais draiveriais ir dar krūva šlamšto, ką gamintojas dažnai vadina axujennu bonusu (hint - už tai jie babkes gauna).

Į antrą tavo klausimo dalį atsakymas taip, aš protingas, t.y. kompai mano profesija, todėl aš laikau save pakankamai kompetentingu nuspręst kas reikalinga, o kas yra bevertis balastas. Tokiu atveju schemos yra 2 - arba standartinę instaliaciją "pravalyt", atnaujint draiverius "rankiojantis po vieną" (nors tai nėra taip sunku, kaip atrodo, nes jie visi paprastai tvarkingai pas gamintoją vienam puslapy randami) arba tiesiog daryt švarią OS instaliaciją ir tada tuos pačius draiverius suinstaliuot - pastarasis variantas ir greitesnis, ir geresnius rezultatus duoda.

Dar klausimų bus?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/