Tema: Re: Interstellar
Autorius: Cube
Data: 2014-11-17 18:29:45
On 2014-11-17 18:17, Icetom wrote:
> Meluojat gerbiamasis. Kaip jau minėjau 4D prisideda naujas kintamasis t
> (laikas) bent jau anot dabartinės fizikos ir jos supratimo apie visą tai.

Na, nesikabinėk prie žodžių. Aš tau gi sakiau, kad čia - sąvokų
apibrėžimo klausimas. Galima laiką pridėti prie erdvių skaičiaus, o
galima - ne, čia priklauso nuo konteksto. Matematikoj, pavyzdžiui, jis
nepridedamas ir kai kalbama apie 4d erdvę, turima omenyje keturi
geometriniai išmatavimai. Fizikoj - pridedamas. Filme irgi pridedamas,
todėl ten sąvoka penkiamatė erdvė reiškia - keturi geometriniai
išmatavimai plius laikas.