Tema: Re: Interstellar
Autorius: Cube
Data: 2014-11-15 15:45:42
On 2014-11-11 09:33, Exx wrote:
> faktas, asmeniškai ir aš laukiau gero sci-fi, o gavau neblogą dramą, su
> sci-fi elementais.

Filmas tikrai labiau drama, nei sci-fi. Fantastiniuose filmuose įprasta,
kad žmonės kovoja su kokiomis nors išorinėmis jėgomis, kosmoso pavojais,
o čia visi filmo dramatiniai momentai ir herojų sprendžiamos problemos
kyla iš pačių personažų nelabai racionalių veiksmų.
Žinoma, ta drama visai nebloga, bet aš irgi tikėjausi kitokio filmo.

Filmo pliusas - teisinga fizika. Žinoma, ne tokia preciziška, kaip
pavyzdžiui "Gravity", bet pakankamai realistiška, kad tiktų net
priekabiems žiūrovams. Ir kas įdomiausia, kad čia realistiškai parodomos
tokios pakankamai sudėtingos temos, kaip tarpžvaigždinės kelionės,
wormholai, juodosios skylės. Dauguma realistiškų filmų, kad ir tas pats
"Gravity" apsiriboja daug paprastesne sritimi, kur faktiškai naudojamos
šiandieninės technologijos.

Taip pat pasakyčiau, kad filmas gerai subalansuotas ir pritaikytas
plačiai auditorijai. Neįžeidžia ir hardcore sci-fi fanatikų, tačiau
pasiūlo neblogą pramogą ir eiliniams žiūrovams, tinka ir vyrams, ir
moterims. Bet čia, ko gero, galioja taisyklė, kurią galima pritaikyti
visiems universaliems dalykams - daug ką daro gerai, bet labai gerai
nepadaro nieko.