Tema: Re: Interstellar
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-11 10:09:53
> faktas, asmeniškai ir aš laukiau gero sci-fi, o gavau neblogą dramą, su
> sci-fi elementais.

Galimi atskleidimai iš filmo

Na ten Sci-fi link realybės gal ir pakankamai buvo: sprogimai kosmose be
garso efektų, tos planetos su ekspedicijomis, pačiuožę dalyvių protai nuo
per ilgos izoliacijos; moksliniai atradimai, kurių išeities ir pan. nežinojo
net mokslininkai, ir t. t. Bet man vis tiek kažko trūko, t.y. nekilo jokių
pamastymų po filmo (kaip, kad būna pažiūrėjus kokį gerą filmą, kad ir minėtą
"Fury").  Ir man neaišku, kas atidarė kirmininę skylę? Patys žmonės iš
ateities? Kas yra penkiamatė erdvė? Kaip jis ištrūko iš tos "bibliotekos"?
Žmonės iš ateities jį grąžino?

Linkęs įvertinti 7-8 balais.