Tema: Re: Interstellar
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-17 17:06:00
> Tai ar tu nežinai, kad gali būti daugiau ne trys geometriniai išmatavimai?

Mane mokykloje mokino braižybos, ten reikia erdvinio mastymo (x,y ir z) - su
tuo niekada problemų neturėjau (kiauras 9-tas buvo). Fizikoje dar aiškino
apie tokį kintamąjį kaip laikas. Tai aš suprantu kaip keturmatę erdvę. Bet
penkiamatės erdvės mano smegenys nelabai išneša, nes nežinau kas tas
penktasis kintamasis ir kaip tai įsivaizduoti... :( Čia jau reiktų užsimesti
Lucy "vitaminų".

> Tai va filmas ir daro prielaidą, kad virš mūsų egzistuoja erdvė su
> keturiais išmatavimais, kuriame gyvenančios būtybės mums ir padeda.

Aš supratau, kad tos būtybės (kaip supratau iš filmo - žmonės iš ateities?)
įvaldžiusios penkiamatę erdvę.

> Žinoma, filme tai vadinama ne ketrumatė, o penkiamatė erdvė, nes dasideda
> dar vienas išmatavimas - laikas.

Čia man rodos kažką susipainiojai, turbūt norėjai parašyti 3D ir 4D.

> O aukščiau yra penkiamatė.

Nu, tai kas tas penktas kintamasis?