Tema: Re: Interstellar
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-17 15:19:39
> Na, čia žiūrint su kuo lyginsi - be abejo, po marvelio šlamšto tai atrodys
> labai gilus filmas, bet va jei su kosmine odisėja, tai nublanks.

+++ Marvelo ir pan. eini jusminių narkotikų dozės gauti ir tiek. O kai eini
žiūrėti tokį kaip "Interstellar" norisi, kad būtų ir peno pamastymams. O čia
ir problema, kad jo nelabai ir buvo, nebent kas ta penkta erdvė -
gravitacija :)? Ir kas vis tik sukūrė tą kirmino skylę :)? Daugiau man
nelabai kilo kokių klausimų ten. Aišku vaizdai ir pan.- viskas ten labai
fainai buvo parodyta, įgarsinta.

+++