Tema: Re: Interstellar
Autorius: Cube
Data: 2014-11-17 15:10:49
On 2014-11-17 13:32, vrm wrote:
> Nu  va o čia priešingai: po filmo norėjosi dar labiau pasinagrinėt visas
> jame naudotas teorijas, daugiadimensines sistemas ir t.t. Po visokio
> marvelio šlamšto ir kitų pacifikų tikra atgaiva.

Na, čia žiūrint su kuo lyginsi - be abejo, po marvelio šlamšto tai
atrodys labai gilus filmas, bet va jei su kosmine odisėja, tai nublanks.

Aš pasakyčiau, kad šitas filmas gerai veikia tokiu vietiniu lygmeniu -
kol žiūri patį filmą, tai konkrečios scenos, herojų išgyvenimai atrodo
įtikinamai. Bet kai po filmo pamąstai apie didesnį paveikslą, kažkaip
visa istorija pasirodo labai pritempta.