Tema: Re: Interstellar
Autorius: vrm
Data: 2014-11-17 17:37:14
Jei jau paprastai visai tai galima įsivaizduot taip: judėjimas pirmomis
trijomis dimensijomis kaip ir aiškus.
Ketvirtoj dimensijoj judi laiku, bet tik viena kryptimi.
Penktoj dimensijoj tu gali judėti laike bet kuria kryptimi, tarkim grįžti į
savo praeitį ir duoti sau googlo akcijų, taip sukursi paralelinį pasaulį -
šiuo metu egzistuos ir esama tavo realybė, ir ta kurioje tu jau esi bagotas
nes gavai googlo akcijų.
Šešta dimensija yra judėjimas tarp prieš tai mano aprašytų realybių, be
grįžimo atgal kažką keisti, kitaip sakant shortcutas.
Septinta ir t.t. jau ten sudėtingiau.