Tema: Re: Eilinis pamastymas: filmu pavadinimai
Autorius: Name
Data: 2012-04-16 12:58:53
Pagal mane realesne problema yra pvz:
Specialiai filmui Avatar (2009) sukure Na'vi kalba, o musu LT filmu
distributoriai nesugeba padaryti LT Dubliazo arba bent Voice-Over
igarsinimo.
Jei neklystu nera legalios lietuviskos Avatar (2009) DVD/Blu-ray licenzijos
su LT Dubliazu arba Voice-Over igarsinimu. Torentai ir megejiski igarsinimai
nesiskaito, juk pagal LANVA tai nelegalu. :)
Tikri luzeriai Kulturos ministerija arba kas ten atsakingas uz LT kalba
Lietuvoje.