Tema: Re: reikia patarimo del kieto kuro katilo
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-30 10:41:24
tai nori paskyti, jei as lietuvis, tai turiu sakyti, kad visi lietuviai protingi, o jei pasakau, kad va kaimynas laiusius yra kvailelis, tai visi lietuviai bus kvaileliai. As manau, kad tai yra astros gamintoju beda, o ne prikeju ar visu musu lietuviou beda, kad nera info apie ju katilus. Kalvis, stropuva, net atrama kazodel yra tikrai visuomenei zinomi pavadinimai ir tikrai perka ju gaminius. Apie astra to nepaskyciau. Sias laikais naivu tiketis, kad pirkejas versis pro "uzdangas" pas tave kai aplinkui yra ne vienas ir ne du konkurentai su analogiska produkcija.

T:)