Tema: Re: reikia patarimo del kieto kuro katilo
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-29 11:24:05
bet lygiai taip pat as pasirinkau atmosa, nes is aplinkiniu kurie turi pasistate nigiamu atsiliepimu nesulaukiau, o ir pats neturiu neigiamu atsiliepimu. Pats pries tai gyvendamas su tevais kurenau nuo kacemo, atrama ir baigiant verneriu. Taip, kad ir is savo patirties galiu sakyti, kad nesigailiu pasirinkimu imdamas duju generacini ir atmosa :)

T:)