Tema: Re: reikia patarimo del kieto kuro katilo
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-30 10:16:41
na gal ir nesiskiria, kaip Bangis isamiai aprase palyginima. Bet ir kaina, bent jau pagal senesnius inete esamus kainynus nesiskiria. Taigi tarkime kaina ir kokybe vienodu tiek atmosu tiek astru. Tai tada paskyk man kvailam pirkejui, kodel apie atmosa girdeje kiekvienoje sildymo sistemomis prekiaujancioje parduotuveje ir ji gali pamatyti kokiu 50 proc parduotuviu gyvai. O va astros as neikur nemaciau ir kai rinkausi apie tokio negirdejau. Kodel ceku gaminys yra zinomas labiau nei lietuvoje gaminamas. Manau, kad cia grynai astros gamintoju problema, kad jie nesugeba parduoti savo produkto (ir manau tikria ne del to kad jis blogesnis ar barngesnis, tiesiog jis gaminamas sau, o ne pardavimui). Kad lietuviai sugeba pagaminti ir sekmingai parduoti katilus liudija kalvio pavyzdziai. Jie buciau rinkesis ne duju generacini katila buciau emes kalvi. Apie ji irgi daug info, daug atsiliepimu ir ji gali rasti parduotuvese. Taip, kad gali gaminti super duper daigta uz 1/2 analogu kainos, bet jei apie ji nezinos busimas pirkejas tai taip ir liks jis pas tave sandelyje.

T:)