Tema: Re: reikia patarimo del kieto kuro katilo
Autorius: Bangis
Data: 2009-10-29 19:24:00
Nu nieko, tiesiog paklausiau ar cia ala Stropuvos principu pagamintas
klonas ar ne. Plius man pasirode kad 50kg medienos nera tiek daug.
Ivertint reiketu visgi kad katilo galinguma renkiesi pagal m2 kiek
shildyt reikia. Tai velgi jei katilas dirba optimaliai tai ar jis su
40kW shildo 400m2 ar su 20kW sildo 200m2 teoriskai turetu dirbti
vienodai ilgai ar ne? Nors zinoma jei matuot kiek laiko katilas gali
smilkti bet ne shildyti... tipo shildo 1 radiatoriu 3m2 patalpoje :) o
visa kita laika uzdusintas ruksta.. Nu ilgai ruks... o nauda? Shiluma
per kamina pagrinde eis? Bet nzn stropuva kaip tai puksi ten po para,
nzn kokios ten talpos kurui, bet ivertinus kad jos aukstis >2m muset
geros. Pas mane pvz duju generacinis Astra 31.5kW daugiau 11val
nesikurena ir cia maxu maxas - jau kai kureni sakykim diena is dienos ir
reik tik shilumos lygi palaikyti ir lauke nera shalta. Ir jo pakuros
TURIS man atrodo ~140dm3. Tai kad jei drebule kursi bus vienaip, o
azuolu bus kitaip. T.y. skirtingas kaloringumas 1m3 malku

Mane labiausia trikdo butent tokie maximalistiniai pareiskimai - 50kg,
30 val... Nes tuos 50kg jei kisi drebule - nesukisi (pakuros turis tai
ne guminis) o ir 30 val... cia prie kokio saules vejo galingumo? :)

Nu cia siaip kad pokalbi palaikyti :)