Tema: Re: reikia patarimo del kieto kuro katilo
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-29 15:58:46
gigantomanija sergi ar siaip dideli skaiciai patinka?
Siaip katilas parenkamas pagal tai kokio tau reikia t.y. i silumos poreiki (jos nuostolius). Per didelis katilas negerai, nes kurensis neoptimaliu rezimu, smilks. Turesi silumos pertekliu kurio nebus kur deti. Tada butinybe deti kaumuliacines talpas, o tai antra karta pinigu papildomas investavimas (pirma karta permokejai uz katila). Ir finale vistiek turesi karta i para eiti pakurti (per ziemos salcius) arba kas antra para kaip dabar. Lygiai ta pati darau as su 25 (o gal 22) kw KKK. Sildomu grindu betonas atstoja akumuliacine talpa. Ir tai kai isyla grindys, turiu silumos pertekliu, kuri nukreipiu i rusio radijatorius. Beje katilo degimo trukme labai panasi kaip ir tu rasai :) Taip, kad per daug siuo atveju nera gerai.

T:)