Tema: Re: reikia patarimo del kieto kuro katilo
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-29 13:45:05
Vidai apsispreskite, ka jus teigiate, ar kad kalvis geriau uz atmosa, ar astra geriau uz atmosa ar stropuva (jos kolonas) geriau uz atmosa ar dar koki velnia. Nes siuo metu teisiog metote nuoruodas, reklamas ir daugiau jokiu pagryndimu. Nei techniniu charakteristiku palyginimo, nei asmeniniu pastebejimu. Kaip ten vadinami tokie, kurie raso bile rasyti... :)

Beje, googles rastas 2007 kainynas atsros katilo 25 kw su ausinimo gyvatuku yra 6 klt, kiek pamenu uz atmosa 2008 metais as mokejau maziau. :)

T:)