Tema: Re: reikia patarimo del kieto kuro katilo
Autorius: 1wd
Data: 2009-10-29 14:57:39
Buna du trys menesiai metuose, kai atmosa DC 32S galima nusipirkti uz 4500
Lt.
Toks naudojamas dar tik antrą sezoną. Iki tol patirties su KKK nebuvo, todel
lygint neturiu su kuo.
Yra siokiu tokiu klaustuku del teisingo jo valdymo, bet siaip, kol kas lyg
ir nieko.
Kurenant padeklais dega apie 4 val., prikrovus 50 kg briketu - gal net 8
val.
Būtinai reikalinga bent 1000 L akumuliacine. Geriau butu DC40 katilas ir
1500 akumuliacine.