Tema: Re: Dar karteli del lauko duru
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-16 08:43:12
> Man nepriimtinas plastikas, o sarvas praktiskai pinigu ismetimas kalbant
> apie siluma... kas belieka, o medis... na paziurekim visos senos durys buvo
> medines, ir kaikur jos oi kaip laiko... dbr dar kai medis klijuojamas
> radialai ir pns... ir dar 10 metu garantija... Kazkodel nei skydas nei kiti
> tiek neduoda..

Taigis aiskiai parasiau, kad mano duru karkasas yra medinis, uzildytas poliuretanu, o laukas ir vidus padengtas laminuota skarda. Skarda padengta taip, kad jokios itakos silumos nuostoliams nera. Poliuretano silumines savybes yra daug kartu aukstesnes. Medinis karkasas izoliuoja vidini nuo isorinio sarvo. Sarvas suverzia medini karkasa, kad nesikraipytu.
Ir uz 2 kartus geresnes (subjektyvu) duris yra sumoketa 2 kartus maziau (objektyvu).