Tema: Re: Dar karteli del lauko duru
Autorius: GBF
Data: 2009-10-16 08:32:08
Man nepriimtinas plastikas, o sarvas praktiskai pinigu ismetimas kalbant
apie siluma... kas belieka, o medis... na paziurekim visos senos durys buvo
medines, ir kaikur jos oi kaip laiko... dbr dar kai medis klijuojamas
radialai ir pns... ir dar 10 metu garantija... Kazkodel nei skydas nei kiti
tiek neduoda..