Tema: Re: Dar karteli del lauko duru
Autorius: Rimokas
Data: 2009-10-15 11:19:41
     Pas mane dar brangesnes , su idejimo darbais galutinai sumokejau 3500
Lt. Emiau Megrame klijuoto medzio , su poliuretano uzpildu tarpuos . ir 4
mazyciais kvadratiniais langeliais ( del grozio .. :) ) . Stovi jau daugiau
kaip 2 metai . Pas mane nera tamburo , toks holas-koridoriukas , iskart uz
duru laukas . Laiko siluma gerai . Kaip sakiau - durimis patenkintas .
Kaimynas po sezono , is sarvo duru irgi pasikeite i tokias .

  Cia ju remines -
http://www.megrame.lt/lt/produkcija/medis/remines_durys/galerija . Mano
panasios i 002-17 , tik ne tiek daug stiklo . Faktiskai 002-22 ( tik ne
melynos spalvos ... :-) )  ir per vidury 4 mazi kvadrateliai stiklo ...