Tema: Re: Trisluoksnės parketlentės Ąžuolas (STRUCTURE)
Autorius: darbra
Data: 2009-06-27 19:12:58
alyva geriausiai isigeria kai ji yra pasildoma iki 70 laipsniu.
su tokia alyva gali ir 2mm isigerti. su salta daznai alyvuojant azuola
susidaro tik pleve. pavirsutiniska, kuri labai greitai nusitrina.
tavo atveju gal cia paprasciausiai nekokybiska alyva/alyvavimo technologija?

"E, a girdz?" <a@b.c> wrote in message
> pirkau gatavas alyvuotas ir tiesiog sudejau.
>
> "darbra" <darbra_trinti@inbox.lt> wrote in message

>>> metus.
>>> 3. jei nors karta padarysi punkta #2, gali pamirsht idejas kadanors jas
>>> nusilakuot. i lentu tarpelius pribega alyvos ir lakas ateity
>>> nebesilaikys