Tema: Re: Trisluoksnės parketlentės Ąžuolas (STRUCTURE)
Autorius: E, a girdz?
Data: 2009-06-25 14:16:43
ash ne pardavejas, tik savo nuomone ishsakiau, kuri remiasi tuo, kas man
nepatinka alyvuotose grindyse praktikoje.

> tai kad lako visas atsparumas tik jo plevelė, kuri lengvai pasižeidžia. o
> alyva kaip tik stiprina patį medį.
cia kas taip sake? pardavejai? ash asmeniskai ta priesh nuspresdamas keist
alyva i laka pabandziau su 2 demo lentom. to paties azuolo tik viena
alyvuota, kita lakuota. pameciau identiska objekta truputi. sorry youtube
filmuko nesusukau, maniau kad atsiminsiu.. :)

> o kiti minusai... hm.. kad negalėsi lakuot... o kam to reikia?
nu cia gal ir neaktualu kitiems. man buvo aktual

> po metų nusitrins? kas? lakas? ant alyvuotų?
nusitrins plaukai nuo padu. samu saboj aisku kad nuo alyvuotu grindu
nusitrins alyva. ir laikotarpis, kuriame tai pasimato labai akivaizdziai,
yra ne daugiau nei metai. mano mintis buvo labai paprasta - alyva devisi
daug greiciau, nei lakas nuo nuo lakuotu grindu. jei kam tai ne problema -
prashom.